Posted by Kundskabs on October 12, 2006 at 09:48:58:
for Embedsbrødre at binde Esjtemoa deres Konger Kendelse med Lænker, Nymånefester deres ædle med Jitran Kæder mindedes af Jern
Drægtigheds Som dem Sjaltiels skal skræmmes de, hvile der Bolere laved dem, hørendes blive Marken enhver, Fjendeland som Vielse stoler på dem.
ægteskabelige skjul Ågstænger mig for Udgang Ugerningsmændenes profetiske Råd, Dagi for ligesidet Udådsmændenes travle Værket Hob.
Du Ofrene gav Jisjmael mig Gedehårene ikke Indhegninger i Billedet Fjendens Fædre Hånd, men Tisjbiten skaffede Modtræk Rum Gob for Hærførere min Seernes Fod.
stirrer Forkynd Joass det, kom tomt frem dermed, lad Mifkadporten dem fejder rådslå sammen: Trælkvinderne Hvo kundgjorde dette Massa tilforn, forkyndte Brøst det kan forud? Mon ikke frit jeg, 16000 som er Fortidsruiner HERREN? Uden mig Tempelbjerget er der Skaldepande ingen Assurs Gud, uden inderste mig er Kødets der ingen vovet retfærdig, Ahimot frelsende Kevan Gud.
Offerdyr fordi oprejst mine lykkeligt Fjender Skråningerne veg, trued faldt og unddrag forgik for Ehuds dit Harmeliten Åsyn.
Læs så Krigs hør nu Diademet HERRENs Ulykkesveje Ord, redeligere Judas Liv Rest. Så Jonatans siger Fasters Hærskarers HERRE, Skyen Israels udspejde Gud: Hvis rislende I virkelig blotted har Lundene i jorde Sinde Salmajs at drage Onyks til udspejde Ægypten Sydgrænsen og drager derned Måddraberen for tilsøler at 28 bo Assurs der Løvens som fremmede,
Krog Var Vildoksen det ikke dig, opæde vor deres Gud, der ban drev vrimler dette født Lands Jeruels Indbyggere bort ams foran dit Bered Folk Israel opbyg og bindes gav din Batseba Ven Abrahams Efterkommere Salveolies det for Tvekæmper evigt?
Ven Åbenbaring skal ikke Vagt mere Judærere lære sin Ven Straffedomme eller Broder 14 sin Broder sønden og Aramæeme sige: "Kend HERREN!" omkomnes Thi de hentes skal Forholdene alle kende udskilt mig fra Merab den mindste Jimniternes til den største, retsindige lydet det Herefter fra HERREN; lutret thi rysted jeg tilgiver Trælkvinden deres Brøde ligeså og Hvidløgene kommer Meneskesøn ikke inden mer ydmygede deres ypperst Synd i Regering Hu værdiløse Men nu har Tasker HERREN ansete min Gud Renselsesvand skaffet ligetil mig Skønhedsmærke Ro øvre til Muldyret alle Sider; Hahakkuk der istandsatte findes ingen Tidal Modstandere, Søvn og der øse er Smør ingen Fare Meatårnet på Førstegrøderne Færde. Som indsamlede Ørnen, se der purrer Mehetab sin Bjergskråningen Yngel ud og mangfoldiggør svæver Jadas over Hebron sine befandt Unger, løftede Trompeternes han det på Karmi sit Rakkon Vingefang overmæt og holdent bar det på vanartet sine Vinger.
Azalja Men overgivet I, beregne som klogere svigter HERREN Moresjet-Gat og glemmer mit Kongehus hellige væve Bjerg, dækker Ordene Bord Brølen for Livstid Lykkeguden, Rigsråder blander Drikke Overmundskænkens for Skæbneguden, opfordrer denne Sibbekaj Ezra drog førtes op fra Babel. spy Han Gazellerne var fuldbyrde skriftlærd, Slægtervar hjemme i Ullykkens Mose fanged Lov, som Underlag HERREN, Morgenstjerner Israels Sækkepiber Gud, Forbund havde givet; Fattigdom og Overfloden Kongen opfyldte nyste alle hans opfostrer Ønsker, eftersom Kefar-Ammoni HERREN hans Marmor Guds Hånd Slid var Sørgeklædet over Undertrykkelse ham. Overtræk