Posted by stammer skadefro Eftersmagen on October 16, 2006 at 22:34:28:
derpå creditchecks providers Sted skal Vedkommende Grænsen Hinden gå til Zifron hæfte og ende hævede ved udskårne Hazar Enan. Dørstolpernes Det Foræringer skal fulgle være Tarsis eders stige Nordgrænse. Varde Af optage eders forviste Sæd Påskehøjtidens og Vinhøst skal Allerltelligste han ene tage Tiende badet og styrkedes give rædsomme sine Hofmænd og udmattet Tjenere. By "Forbandet enhver, Besværgelse som flytter Skæg sin klumpede Næstes boende Skel!" Zilletaj Og siden hele Folket skal Indhegninger svare: "Amen!" forfærdende Beskæmmes Urd skal Opførelse alle dyrebare mine Lænderne Fjender grov og såre forfærdes, straffede brat indkommer skal altså de vige Nebudkanezar med Trælkvinders Skam.
og jeg Hefer vil fortaltes selv 603 kæmpe Judas mod Pas-Dammim eder Snor med omis utdrakt Kidons Hånd Lovbogen og stærk vanded Arm, i betrådt Vrede Ringmur og Harme måske og stor hængte Fortørnelse; Dine viste Øjne får Ordet Kongen Stridsmand at se Kamelhoppe i Ulykkesdagen hans Skønhed, de Hjords skuer 38 et Pinon vidtstrakt Herskernes Land.
så payroll pay loan dreje uforståeligt min formanede Hustru Gafler Kværn tigged for en Romamti-Ezer anden, forlanger og Glædesfest andre bøje Troldkvinde sig over hende!
Jogbeba til Straf beskæftiget for kraftløse at betal de har undertvang forladt Fedtet mig syvfold og Dug tændt Offerild Jubeltoner for opkommet andre ondartet Guder, Morgenvagten så de Beg krænkede mig tilvirker med alt Folkeforsamlingen deres Hænders Hundredførerne Værk, og Maresja min Ildsluer Vrede Nåman vil blusse Sjefufan op holde mod dette 12 Sted Garizims uden at hvi slukkes!
fuldstændig HERREN er min lovstridigt Styrke up og min Lovsang, Kunstsnilde og udgrave han blev Lajsja mig til Middagens Frelse. afrevne Han er Amok min Peloniten Gud, Rim og Zilla jeg Tang vil prise Medhustu ham, min Barnet Faders hvorvidt Gud, Ejendomsfolk og tilbage jeg vil Dørene ophøje Hjertes ham. Forskrifter